Perigi cari timba?



Heip ! Apebende ko nih mcka?? Tajuk tak bolehh blahh derr :p Aku pun tak tahu nape aku tulis cetu :p Tak kesahh laa perigi cari timba ke, timba cari perigi ke, or what laa kan? Tak salah di sisi agama dan undang-2 pun kan? So, watlekkk kay? Jangan nak kecoh-2 :D Jangan nak glabah sangat :D

Tadi kan, ada mamat bangsat mana tah. Dia tuu kecoh gilaa. Mula-2 oke laa chat dengan aku. Lestu hangin dgn aku sebab aku bagi pendapat aku. Dah laa kutuk pompuan. Ingat laki nih bagus sangat? Cam hampeh jek budak tuu kan? Cakap yang pompuan zaman sekarang nih teruk segala bagai. Gilaa ke hapee mamat tuu. Kita sapa nak nilai orang? Kita sapa nak hukum manusia? -.-

Lestu aku bagi laa siket nasihat kat dia kan, lestu marah aku balik. -.- Tuu laa manusia, tak boleh nak terima nasihat orang lain. Tak boleh nak terima pandangan orang lain. Tak boleh nak terima pendapat orang lain. Otak Allah bagi, pk laa. Jangan nak ingat kita sorang jek yang ada otak -..-

And untuk kau, thanks sebab block aku :D Tak payah laa jari-2 aku yang lembut nih nak pegi block kau kan? Thanks sayangggg :* Oke dah, taknak cerita lagii :D And tajuk tuu tadek kena mengena dengan cerita aku :D haha.

Nak jugak ceni. Boleh kan . Suke yang last skali  


Lots Of Love


Like and comment :D

No comments:

Post a Comment