Untitled



Salam Ramadhan semua :) Tak sabar nak puasa kan? Esok dah boleh start terawih :D Nak story maa :( Sad story maa :( Harini ada temu murni budak form five . Tapi mak dengan bapak aku tak datangg pun. Sebab dorang busy kot. Mula-2 mak aku cakap yg dia tak dapat datang tuu aku oke lagii sebab aku bagitahu beliau seminggu sebelum temu murni.

Lepastu lah kan, kawan-2 aku tanya laa aku sape yg datang nanti temu murni nih kan, aku cakap laa tadek orang datang, time tuu aku okay jek lagii, cool orang cakap. Lepastuu, tengok mak bapak kawan-2 aku datang aku rasa macam sebak gilaaa. Tengok orang dok borak-2 dengan mak bapak dorang. Aku dengan Warda, jek yang tadek mak bapak harini.

Lepastu, tiba-2 guru kelas aku panggil aku dengan Warda tuu, dia tanya, ''Awak bagitahu tak yang harini ada temu murni, hah Shieka, Warda? Aku cakap balik, ''Cakap laa.'' ''Mak dgn ayah awak boleh datang tak?'' Cikgu tanya aku. ''Tak boleh'' ''Yeke?. Cikgu call ayah awak dia cakap dia tak tahu pun yang harini ada temu murni'' ''Tah, saya dah bagitahu kat dorang, dorang lupa kot, takpun dorang busy'' ''Emm, awak keluar jap, saya nak cakap-2 dengan Warda'' Then, aku blahhh dari situu. Tamat laa perbualan aku dengan cikgu aku tuuu.

Hummmm. Kesimpulannya, aku dah bagitahu mak dgn bapak aku. Kalo dorang tak ingat, dorang sibuk laa tu. Ada banyak hal lagi dorang nak kena pikir. Sedehhh baii tengok mak bapak kawan-2 aku tadii. -.- Tapi aku tak kesah sebab mak dgn bapak aku busy.

Oke, dah. Bye

Lots Of Love

Like and comment :D

No comments:

Post a Comment