T___________T speechless



Hei guys :) Memang lama tak update sebab malas T__T Kay aku ada story nak cita kat hangpa sumaa. T__T

Korang tengok laa sidebar tuu kan. Gambar yg slideshow apa tu kan, yang jantung tuu kan, yang penting gambar laki lahh kan. Emm, ekceli kitorang dah clashed dah punn :( Sedehhh T________T Sumpah sedehh T___________________________T 

Gambar tuu aku tak sanggup nak delete sebab aku tak sanggup jugak nak delete dia dalam hati aku T__________T Sumpah sedehh T___________T even aku dah ada orang ganti dia. Tapi bagi aku dia tetap dalam hati aku even sikit T_____________________T Aku tak sanggup nak hilang dia. Aku sayang kenangan aku dengan dia. Aku sayang dengan hubungan yg aku bina dengan dia. T_____________T Kenapa aku macam nih? Dia boleh lupa aku, why aku tak boleh? Tuhannn , tolong aku T___________T Penat layan perasaan nih T___T

Kbye.


Like and comment :D

No comments:

Post a Comment