Aku terima nikahmu dengan Alhamdulillah ;')


Assalamualaikum abang ;') How's your life today without me? Ecehh. Speaking pulokk xD Abang, harini anniversary kita ;') Abang ingat? Mesti ingatkan sebab abang cakap kalau boleh abang nak balik sini sebab nak celeb kita punya anniversary kan? Tapi saya tak bagi sebab kesian kat abang kena drive jauhjauh. Taknak laa abang skip class abang. Lepas tu kena cepatcepat balik Bangi. Nanti mesti penat kan? Ekceli bimbang jugak abang drive jauhjauh even abang dah biasa ;')

Abang, saya nak ucap beriban-riban trimas kat abang sebab abang dapat terima kekurangan diri saya ;') Abang tak pernah tinggal saya even sesaat ;'D Saya hargai sangat semua tu abang ;D Abang tak pernah jemu layan saya. Abang tak pernah bantah apa yang saya suruh ;'D Saya hargai sangatsangat. Terlalu menghargai. Abang terlalu menjaga hubungan ni. Tanpa abang saya rasa hubungan kita takkan sampai tahap ni ;)

Abang, hairni tibatiba abang cakap abang nak hidup berkeluarga, nak ada anak, tak sabar nak mendirikan rumah tangga. Abang, saya bahagia dengar abang cakap semua tu. Sebelum nih abang tak pernah nak cakap hal semua tu. Apa lagi cakap pasal nak kahwin. Abang, saya memang nak kahwin dengan abang. Walaupun kita masih terlalu muda nak cakap hal ni, tapi tu satusatu impian saya yang saya tengah cuba untuk menjadi kenyataan abang ;D

Abang, saya mencintai abang kerana Allah ;D Kerana Dia telah menemukan kita. Abang, saya tak pernah jangka yang kita akan dapat capai sampai tahap ni ;D Semua family saya dah kenal abang ;') Abang macam dah ada harapan kan nak jadi ahli keluarga saya xD Mama dengan papa tak kesah dengan hubungan kita nih asalkan kita tak mengecewakan hati dorang ;D 

Abang, abang ingat tak cane kita kenal? Kekeke. Abang chat saya dekat FB, saya tak tahu macam mana saya boleh layan abang ;D Tibatiba kita rapatkan. Lepas tu, kita harihari chat. Setiap hari saya online semata-mata nak chat dengan abang, saya akan tunggu abang online. Sampaikan classmate saya dah syak yang bukanbukan. Dorang cakap kita couple even kita tak couple. Kita just baik kan? Lepas saya cakap dekat abang pasal tu. Abang cakap ''kalau nak couple betolbetol boleh?'' Saya macam speechless. Saya tak berani nak bagi jawapan sebab saya takut abang nak mainkan perasaan saya. Tapi saya berani nak ambik risiko tu. 

Lepas tu kita declare kan? Weee. Happy siot ;) Tapi kita macam pelik kan? Sebab kita tak text sangat. Kita banyak habis masa depan lappy kan? Kita webcam dengan chat je kan? Sampai laa abang kena out sebab nak teman kakak abang pegi beli barang nak kahwin. Lepas tu abang mintak no saya kan? Lepas tu kita text. Tapi jarang call xD Memang kalau kita nak on call memang susah kan? Yeahh ! Kita sweet :P HAHA

Abang, abang tahu, today birthday Gee xD Kawan saya ;) Ada jugak kan kawan saya birthday dia hari anniversary kita ;) Untung dia kan? Wehehe xD Cun tarikh anniversary kita kan? Abang, terima kasih tau sebab muncul dalam hidup saya ;D Jaga saya dengan baik ;D Layan semua keranah gilagila saya ;D Sabar dengan saya ;D Masih terima saya even banyak hal yang boleh buat abang tinggal saya. Tapi abang tak pernah buat semua tu ;D

Abang, saya harap impian kita yang kita nak bina masjid akan jadi kenyataan suatu hari nanti. Abang, andai saya tulang rusuk yang abang cari, abang terima lah saya dengan ikhlas dan terima saya apa adanya saya ;) Sayang abang ;)


Smile smile peace :D


Like and comment :D

No comments:

Post a Comment