Jangan laa marah




Hei peeps, lama tak aku tal update blog? Lama laa jugak kan? Hewhew. Malas doe nak update. Tadek cerita nak cerita. Tapi malam nih ada cerita. Sad story maa T______T
-
-
Em em em. Tadi kan, wc dengan dia. Dia dah mengantuk, aku suruh dia pegi tido kan, alih-2 dia marah aku balik. Dia cakap arr dia taknak tido. Kalo ye pun taknak tido, bagitahu laa leklok kan?
-
-
Sedih gilaaaa. First time air mata aku mengalir laju-2. Aku dengar apa yang kau cakap time aku menangis tuu. Tapi aku tak tahu betol ke tak apa yang aku dengar tu. Tapi aku rasa memang dah betol. Huhuhu T______T
-
-
Sedih gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!
-
-
Ceni arr muka aku time aku menangis tuu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/

Sakit kepala aku. T__________T
-
-
Out dulu


Like and comment :D

No comments:

Post a Comment