New look?

Ecehhh , oke tak blog aku yang sekarang ni? Oke laa jugak kan daripada yang dolu-2 kan? Keh-3. Opss, lupa plak, yang header tuu kan, bukan aku yang buat tau. Thanks too my twin :) Aqma. Dia tuu laa yang tolong aku. Sumpah ! Aku memang tak reti nak guna potocok bagai. Dia ada laa jugak buat tutorial potocok ni. Ada laa jugak aku try guna potocok tuu. Tapi still tak reti-2. Dalam proses nak belajar guna potocok :). 

Eh eh, gerakkan mata anda ke tepi, perhati sekeliling, tengok sidebar aku tuu, yang tulis PEMILIK HATI tu laa, hahahaha. Errr --' Oke tak? Em em em. Atas permintaan dia sendiri. Dia suruh aku letak pic dia banyak-2 dalam blog aku. So, aku buat jek laa. Kahkahkah. Tak nak derhaka laa katakan. Uwekkkk !! *heret baldi.

Kadang-2 tengok aku edit blog aku nih cam tadek perubahan pung ada gak. Hahahaha. Entry-2 yang lepas dah delete. Ada berapa ketul jek entry aku. Bhahahaha. Kadang-2 aku malu gak bagi orang tengok blog aku ni. Dah laa entry jiwang bagai. Apa laa orang kat luar sana cakap kan? Kecik-2 dah pandai menggatal *mata juling.

Ada berapa hari lagi nak masuk tahun baru. Errr *menggelabah. Memang best kalo nak masuk tahun baru, tapi yang tak best tahun tuu aku EXAM !! Bukan PMR mahupun UPSR, tapi SPM !! Arghhh !! Sumpah ! Cuak gilaaaaaa T__________T Aku tak tahu nak cakap cane yang aku tengah cuak sekarang nih. Hari-2 aku ingat pasal SPM. Huargghhh ! Hope , nanti bukak skola aku dah tak cuak. Errr *mata pusing-2

Dah-2 laa, taknak merapu meraban lagi. The most important is , tahun depan aku kena belajar rajin-2, kurangkan blogging, facebooking, cooking, eh eh cooking? Ha ha ha. Yang cooking tuu aku tipu kay? Struggle to SPM ! Jyeahhh ! Bak kata dia, FIGHTING SYG ! Ha ha ha ha. Gedik jek panggil aku sayang. Hi hi hi *gelak gedik sambil gesel-2 kepala kat tiang elektrik

Sign out 

Like and comment :D

No comments:

Post a Comment