Tentang Dhia






Ehem.. Dah tamat pung kan cerita drama bersiri tu kan? Semalam last cerita dia kan? Sedih gilaa doe time aku tengok cerita tuu. Sumpah ! Touching gilaa. :'> Sampai nak menangis aku tengok cerita tu. Mama aku pulak, merah jek mata dia. Abang aku terdiam tengok cerita tu. Part yang buat aku touching gilaa bila Dhia cakap yang Dhia just sayang dekat Zikir. Dhia taknak berpisah dengan Zikir. Dhia rela bermadu. Lestu, Dhia blah cetu jek kan? Part tuu laa yang buat aku nak menangis. Sedih siot. Tambah pulak Dhia menangis kan? Lagi laa buat aku sedih.

Memang aku tak pernah menangis kalo tengok cerita apa-2 pung. Last cerita yang buat aku menangis cerita One Liter Of Tears. Bila aku tengok cerita tuu memang sedih gilaa cerita tu. Tuu cerita betolbetol tadek cerita rekaan semata-2. Perghh sedih gilaa :'>

Sambung cerita tuu, lestu kan, Dhia masuk hos sebab dia sakitkan? Baru Zikir tahu yang Dhia ada kanser rahim. Perghhh ! Sekali lagi aku nak menangis. Aku tahan jek doe ! Sebab ada mama aku dengan abang aku. Malu aku nak nangis depan dorang. Hewhew :>. Lestu kan Dhia mati, Zikir naik atas katil Dhia, peluk Dhia. Dorang mati sesama. Zikir mati sebab kena serangan angin ahmar. Tapi aku geram gilaa, why hah mummy Zikir tuu takdapat balasan pape? Huh ! 

Pape pung memang terbaikkk ah cerita Tentang Dhia. Hewhew :> Em em em. Kalo boleh aku pung nak mati sesama dengan lelaki yang jadi suami aku. Harharhar. *gedik tak habis-2

Sign out 

Like and comment :D

No comments:

Post a Comment