Aku sakit hati la biol !

Astaghfirullah sakitnya hati aku. Sakit gilaaa! Tuhan ja yang tahu betapa sakit nya hati aku. Tapi aku watlekkk. Ya Allah, dah laa semalam aku rasa macam nak mati. Better aku mampos je terus. T.T Makan ubat yang tah hape. Ergh! Asal laa semua terjadi dekat aku. Hm. Tapi aku bersyukur dengan penyakit yang aku dapat nih. Tak seteruk orang lain. T.T

Semalam, ye memang. Aku memang perlukan kau. Tersangat-2 perlu. Aku perlu dengar suara kau suruh aku tenang. Then, bila aku suruh kau call aku kau tengah drive. Around pukul3 pagi. Semalam aku rasa macam tak larat gila. Pening, rasa nak muntah. Tu semua sebab ubat yang aku makan. Macam ada ombak dalam perut aku. Memang aku tersangat la mengantuk semalam. Tapi aku still tak boleh. Lastlast aku letak ubat angin kat hidung aku and dada aku biar dapat tido.

Sakit aku Tuhan saja yang tahu. Perut aku rasa macam ada something lepas aku telan ubat urine alkalizer tu. Belakang aku sakit gila. Badan aku tak leh nak tegak. Kau tak tahu semua tu. Aku tahan semua tu. Tempat lain aku sakit jugak, tapi tak perlu kot aku mention benda tu. Sakit gilaa. Macam ada benda yang cucukcucuk. Aku tahan jugak semua tu. Aku tak nak kau tahu aku sakit. Aku tahan semua tu. Tapi kau takdak pun dengan aku. Aku just nak dengar suara kau. Lepas kau cakap kau tak leh nk call aku sebab kau tengah drive. Aku terus tidur. Sebab aku rasa macam tak tahan gila. 

Harini, aku bangun macam oke sikit dari semalam. Alhamdulillah. Tapi bila aku makan ubat, rasa pening, sakit belakang aku muncul balik. Aku text kau, aku nak mengadu sakit aku. Tapi kau tak reply text aku. K. Aku faham. Maybe kau tengah busy. Aku tak nak ganggu kau. Bila petang sikit aku text kau lagi, tapi harammmm. Memang tak balas. K. Aku faham T.T Aku ingat kau ada kelas. Bila nak senja, kau balas text aku, kau cakap kau tidur dalam bilik kawan kau, fone kau tinggal dalam bilik kau. Sampai hati. Satu pun tak balas. Aku terasa dengan kau. Aku diam. Aku tak nak gaduh dengan kau. 

Lepas 2 3 keping text. Tetiba kau diam. Aku tunggu kau balas text aku. Even aku rasa pening, sakit belakang, tak sedap badan. Rasa macam nak demam. Aku tunggu. Aku nak mandi tapi aku takut kau yang akna tertunggu text aku nanti. Aku tunggu kau reply dulu baru aku nak pegi mandi. Tapi tak.. Sakit hati aku. Aku diam. Aku tak nak gaduh. Kau balas text aku punya la lambat. Kepala aku sakit gila. Tapi aku tahan sebab nak text dengan kau, aku rindu kau. Tapi .. Ye, kau ada kawan. Kawan yang boleh teman kau. Buat kau happy. K. Aku faham ;')

Sakit perit pedih nih biar aku sorang ja yang tanggung ;') Aku masih lagi sakit time jarijari aku tengah update belog nih. Dekat belog nih ja aku dapat luah segala isi hati aku. Ubat, aku mintak maaf kalau aku tak makan kau. Kau tak sedap. Kdah. Bye 

Like and comment :D

No comments:

Post a Comment