Rindu kau gegila XD


Hai *lambai rambut* Gila ah update blog time ceni. Kan dah kena sound dengan mama secara membuta tuli. K. Semalam kitorang on call :> Khappy gila bak hanggg :> Tetiba seyh call gua :> Gua macam terkejut gilaa xD Dia tanya ''buat apa tadi, asal abang call voice mail tiga kali?'' Dengan tergagap gua cakap ''err, takdak buat hapa laa,mainmain dengan arnab'' Pehpeh. Bangang je fone gua takdak line x[ Lestu kan bukan main lama gila kitorang on call. Nasib baik leww ada ear phone xD Cehh, kalau takdak sure tangan aku reput sebab lama gila pegang fone xD Kdah.

Lepas tu kan, gua tertido *krohh krohh krohh* Tetiba dia jerittt. ''HELLO'' Aihh, budak nih kalau ada depan gua kaki gua dalam mulut lu mungkin. Lepastu gua cakap balik ''Eh bising laa jeritjerit'' Then dia boleh je cakap ''Kena biasakan diri laa, abang jerit sebab nak kasi meriah sikit'' Meriah. What the ah ah. K whatever. Nak meriah ke, nak apa ke asalkan telinga ku tidak tuli or what xD Lepastu dia cakap ''Sayang nak skype'' Err gua macam takkan laa nak skype time ceni. Gua cakap ah taknak nanti lu mintak end call. Gua macam nganjing dia sebab haritu gua skype dengan dia then dia mintak end call. Double what ?! K k. 

Gua taknak lahh kan, then dia cakap ''Susah tau nak skype dengan abang'' Cehh, bajet artis doe ! Lu suami gua, bilabila masa gua nak, lu kena bagi. Cehhh, ayat dalam seyhh. Ha ha ha -.- K k. Jangan nak carut sangat. :3

Em em, jari macam malas dah nak taip nih T.T Lepastu lahhhhhhhh kan, skype punya skype, then gua nampak dia nangis. Hewhewhew. Wakluuuuuuuu :'3 Gua tanya laa ''Eh abang nangis eh?'' ''Eh mana ada. Takpun'' Kahkahkah. Malu letteww :> K ekceli aku tak tahu dia nangis ke tak. Huuu :3

Em em, a few minutes ago, gua pulak yang nangis. Syahdu sial malam tu T.T Em, ekceli gua rindu lu gegila :< Come home laaa sayanggggg :< Cepat laa balik :< Nanti kita pegi tengok wayang :< Gua tunggu luu :< Harihari gua tunggu lu :< Cehh, macam apa dah aku nih :< Hurmm. Lebiu so muchh laa baby :< Baby? Hakhak. Em em, lu dah tua kan? Baby pun baby lahhh :> Ha ha ha -.-

xoxo 

Like and comment :D

No comments:

Post a Comment