B.E.B.A.S



Eh hai :) Seronok dapat bebas :D Dapat tamatkan SPM dengan jayanya :) Alhamdulillah ;D Target SPM ? Memang tak target. Sebab taknak menaruh harapan yang tinggi. Nanti kuciwa lagi berat nak tanggung. Tak pasal-pasal berkabung tujuh hari tujuh malam :P K. Semalam last day tengok sekolah. Em, Im gonna miss all my friends, scene at school, gosips about students, and my class :') And my table and chair :'( Kdah stop leww berdrama murahan kat sini *tarik selimut*

And this my picture :D Like tugu right? Eh chop, asal aku suka sangat nak speaking nih? K k k. :3

Ngeh ngeh ngeh. Harap maaf. Tecik sahaja :P

Semalam happy sebab last payyyyperrrr :D Suka suka suka :D Tapi di sebalik suka dan tawa tu. Masih terselit seribu kedukaan. T.T Wada, aku tahu, senyuman mu yang semalam semua nya fake right? Aku tahu sayang :'* Aku tahu mu cuba nak sembunyi semua rasa sedih mu. Tapi aku dapat tengok muka mu. Pura-pura gembira tapi hakikat mu lah orang yang paling sedih di situ. Aku faham perasaan mu. Hilang orang yang kita sayang yang bergelar AYAH. Sayang, aku turut merasai pemergian ayah. :') Sayang, kita harus kuat, tabah, redha, sabar, kuatkan iman, terima qada dan qadar. Semua yang terjadi ada hikmah di sebalik kejadian. La tahzan sayang :')


Hermm. Penat dah aku nak resize menatang nih xD So, biarkan je sebegini rupa :P See? Wada, please laa sayang be strong ! Tengok keadaan mu cenggini buat aku and kawan-kawan takdak semangat tahu tak. Sabar ja yang perlu mu ada :'( Please, be strong. Ayah taknak tengok kita bersedih atas pemergian dia. :') 

K. Esok nak hang kan? So happy happy ;D 

Wani, Gie, Wada, Atin, Aqma :D #BestFriendForever ;D


Like and comment :D

No comments:

Post a Comment