Macam bosan ;D



Ehemmm haii xD Bajet macam orang baca je kan bolog belog gua nih kan? Trololol. Kesah pulakkk aku if takdak orang nak baca. Apadehal kan? So, today activitiesiano aku hanyalahhh pergi ke town seketika tadii ! Yeahh ! Ku akui ku amat lahh bosan. Pegi dengan sapa? Dengan adik je punn. Tapi adik aku lebih tinggi dari aku. So semua orang ingat tu kakkakakk aku -.-' Hello makcikkkkk, tak nampak kah muka ku ini lebih matang dari yang sebelah ku ini? Alapadangg doh makcik nih -,- k k whatevahhhh laaa. I dont care care :P

K now I'm stuck in my brother room ! Yeah yeahhh ! Nasib baik abang aku lesap pegi mana tah. Lalala. xD Ekceli aku rasa bersalah dengan adik aku. T.T Dik, akak mintak ampunnnnnnnn :'( Disebabkan aku lah fone dia yang canggih dari fone aku telah dipost kan di kedai untuk dibaiki. Hurmmm :'( Sorry againnnnnn dikkkk T.T Aku janji aku akan mintak ganti rugi dengan mama T.T Mama, peliss buy to adik for once again. K aku main hentam ja english aku nih. Arghh ! Kepala bana kau mintak dengan mama. K petang nanti aku pegi kedai tu. Or aku patut pegi esok? Esok lah kot. Emm maybe malam nanti :'3

Em em k. Ekceli fone aku , aku dah lupa aku campak tang mana tadi. Kesian tuu my habibibibooooo. Adakah dia menghantar pesanan ringkas kepada aku? Atau mungkin tidakk. -.- k k Dia busy mungkin. Lalala. Final exam menanti kan? So, study smart not study hard bebeyhhhhhhhhh xD K macam over dah aku nih. O,o 

Oh ya ya ya. Mama, pelis give me some money about two or three hundreds ringgit. I need themmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :'( Nak blekberakkkkkk T.T *muka kucing* And for you you you you , mama den tak tahu den ada belog. So mama tak baca belog den, and beliau tidak tahu tentang kewujudan belog den, so mama tak tahu yang den nak duit :( And den malu lahh nak mintak :* Maluuuuuu~ Sebab den nih pemalas kat rumah kalau nak dibandingkan dengan adik den. Hewhewhew. Mampos kalau mak mertua or sapa-2 yang baca belog denn. Jatuhh hati airmuka dennn xD K. Nak kerjaaaaaaaa T.T Nak duit. Nak beli  babi bibi xD No matter what I want it it it. Tak kiraaaaaaaaa. Nakkk :'( Dulu gila nak pakai galaxy sekarang bibi pulakkkkk. K. Budak tamak yang tak sedar diri dan gemuk dan debab dan comel dan montel dan dan dan dan ......... dan in processing .....

You and you. -.- em em. Tetiba speechless , sorry :P

Like and comment :D

No comments:

Post a Comment